Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een reeks vragen die ons regelmatig gesteld wordt. Klik op één van de onderstaande vragen en het bijbehorende antwoord zal zichtbaar worden.

Mocht de vraag die u heeft hieronder niet beantwoord worden, dan kunt u telefonisch of via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord.


Over Ons

Hoe werkt het?

Een reparatie boekt u in drie stappen:
1. Vul het apparaat en merk in.
2. Voer uw gegevens in en plan een afspraak
3. Wij nemen contact op voor de afspraakbevestiging
(Let op, het kan zijn dat wij niet iedereen op het gewenste reparatiemoment kunnen inplannen.)

Wat is Witgoed Reparatie Veenendaal?

De snelste en makkelijkste manier om uw witgoed apparaat snel en voordelig te laten repareren.

Wat zijn jullie openingstijden?

Om al uw vragen en aanvragen te kunnen behandelen zijn wij 6 dagen per week open.
Maandag tot en met donderdag van 10:00 – 18:00 uur telefonisch bereikbaar. Vrijdag van 10:00 - 21:00 uur en op zaterdagen zijn wij van 10:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Witgoed problemen? Neem direct contact met ons, wij staan u graag te woord.

Worden de reparateurs ook gescreend?

Wij willen alleen de beste vakmannen en daarom screenen wij alle monteurs.

Zijn jullie UNETO-VNI erkend?

Een groot deel van onze reparateurs zijn aangesloten bij UNETO-VNI. Daarnaast repareren de niet aangesloten reparateurs conform de voorwaarden van UNETO-VNI . Dit is tevens ook een voorwaarde voor onze nieuwe reparateurs om deel uit te maken van ons netwerk.


Reparaties en onderdelen

Waar vind ik het typenummer van mijn witgoed?

Klik op de link hiernaast: voor ons overzicht

Gebruiken jullie originele onderdelen voor de reparaties?

Wij werken alleen met originele onderdelen. Dit zorgt voor een langere en soepelere levensduur van uw apparaat.

Ik heb een defect apparaat maar deze staat niet op jullie site?

Mocht u een apparaat hebben die er niet bij staat? Kunt u het beste ons even bellen om te kijken naar de mogelijkheden. 0318 - 309763

Mijn apparaat is defect. Hoe snel kan er een monteur langskomen voor reparatie?

De Witgoed Reparatie Veenendaal onderscheidt zich met een zeer snelle reparatie Service, want wij beseffen als geen ander hoe vervelend het is als de (af)was zich opstapelt. Wij proberen *dezelfde dag nog langs te komen om uw defecte wasmachine, droger of vaatwasser te repareren.

*(Mochten voor reparatie eerst onderdelen besteld moeten worden, duurt het langer voordat uw apparaat is gerepareerd)


Onze werkwijze

Garantie bij Witgoed Reparatie Veenendaal ?

Wanneer u een afspraak heeft met een externe partner van Witgoed Brigade, is Witgoed Brigade niet aansprakelijk voor de gegeven garanties.

Klik op de link hiernaast: voor meer informatie over garantie

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Wanneer u bij ons een aanvraag doet, wilt u geen pottenkijkers. Geen ongenode gasten die zien wat u invult. Of erger nog: die er met uw persoonsgegevens vandoor gaan. Gelijk heeft u. Dat zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan om uw privé-gegevens ook echt privé te houden. Precies zoals we het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) hebben beloofd.
De Witgoed Reparatie Veenendaal slaat uw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. Om uw aanvraag te kunnen verwerken hebben we wel eerst enkele gegevens van u nodig. Klik hier voor ons privacy statement

Moet ik bij Witgoed Reparatie Veenendaal een account aanmaken?

Nee, dat hoeft niet. Wel vragen we u om eenmalig uw adresgegevens en email en telefoonnummer in te vullen. Dat hebben we nodig voor het bevestigen van uw reparatie aanvraag.


Tarieven en betaling

Zijn de prijzen voor reparatie inclusief BTW?

Jazeker, wij zijn een gerenommeerd bedrijf en rekenen dus btw over onze reparaties.

Betaal ik voorrijkosten?

Voorrijkosten zitten verwerkt in een vaste prijs. Bij ons zal u nooit losse voorrijkosten betalen. Is dit wel het geval, horen wij dit graag.

Hoe kan ik betalen?

Betalen doet u veilig met uw pin bij de reparateur. Contante betalingen mogen, maar hebben wij liever niet.

Wat zijn vaste en heldere tarieven?

Wij rekenen altijd hetzelfde vaste tarief van € 69,- voor de eerste 15 minuten reparatie. Dit is inclusief voorrijkosten en diagnose. Veel reparaties kunnen binnen deze 15 minuten worden uitgevoerd. Als een reparateur toch langer nodig heeft dan rekenen wij € 24,95 per 15 minuten. Alle tarieven zijn inclusief BTW. Eventuele materiaalkosten die nodig zijn om een reparatie uit te voeren zijn niet bij deze prijs inbegrepen.

Wat als mijn machine niet gerepareerd kan worden?

Dit vinden wij erg vervelend. De reparateur zal hier wel het vaste tarief van € 69,- euro voor in rekening brengen, omdat de reparateur ook zijn kosten heeft gemaakt voor het diagnosticeren van het probleem.

Kan ik een aanvraag voor een reparatie annuleren?

Reeds ingeboekte en bevestigde afspraken (met datum) kunnen niet kosteloos worden geannuleerd. De monteur is dan tenslotte al ingepland en wellicht zelfs onderweg. Annuleert u toch, dan zullen wij namens de monteur € 25,- annuleringskosten in rekening brengen.

Heeft u een afspraak met een monteur ingepland en is er iets tussen gekomen en wilt u de afspraak verzetten? Neem dan contact op voor het kosteloos verzetten van de afspraak.


Een klacht, suggestie of opmerking?

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over De Witgoed Reparatie Veenendaal?

De Witgoed Reparatie Veenendaal is een bemiddelingsbedrijf, de aangesloten reparateurs leveren kwaliteit: zij werken alleen met goede duurzame materialen en bieden bij grote klussen garantie aan. Dankzij deze site heeft u binnen 24 uur een reparatieafspraak bij u in de buurt. Zo hoeft u niet lang hoeft te wachten tot uw probleem wordt opgelost of uw apparaat wordt nagekeken.

Heldere afspraken en geen verrassingen achteraf; dat wil de Witgoed Reparatie Veenendaal graag bereiken voor de opdrachtgever. Mocht u toch klachten hebben over de reparateur? Bespreek de klacht eerst met de door ons ingeschakelde reparateur.
Een oplossing is vaak dichtbij! Voor klachten over het bemiddelingsbedrijf zelf staat de klantenservice u graag te woord.

Heb je een suggestie of opmerking?

Wij staan altijd open voor feedback, mocht u een suggestie of opmerking hebben? Mail deze dan naar: info@witgoedreparatieveenendaal.nl. Elke suggestie of opmerking zal zorgvuldig behandeld worden.


Snelheid en afspraken

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg?

Snelheid vinden wij belangrijk. Voor het bevestigen van de definitieve reparatie afspraak nemen wij dezelfde of de volgende werkdag contact met u op. Dat hangt af van het moment dat wij uw aanvraag ontvangen. Wij bellen of mailen u dan even.

Kan ik met spoed geholpen worden?

Ja dat kan. Veel reparaties kunnen wij met spoed inplannen. Dat is dus binnen 24 uur op werkdagen. Dus niet altijd op dezelfde dag, maar de dag erna. Maar als het beter uitkomt dat wij pas over 2 werkdagen langskomen, dan is dat ook geen probleem. Voor een spoedreparatie vragen wij wel een extra vergoeding van € 7,50 om de extra reiskosten van gewenste reparaties in te dekken.